سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: عمده مسائل امنیتی جنوب شرق کشور همچون قاچاق، اتباع بیگانه و گروهک‌های تروریستی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ابراهیم رضایی با اشاره به سفر نظارتی اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در استان کرمان، اظهار کرد: عصر روز گذشته اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دو جلسه در استانداری کرمان داشتند.

وی توضیح داد: جلسه اول با سردار مرتضوی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور بود که توضیحی درباره وضعیت امنیت در جنوب شرق کشور به نمایندگان ارائه داد.

رضایی اضافه کرد: در ادامه کمیسیون امنیت ملی مجلس جلسه‌ای با اعضای شورای تامین استان کرمان برگزار کرد که در این جلسه معاون امنیتی وزیر کشور، استاندار هرمزگان و معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان نیز حضور داشتند.

به گفته وی در این جلسات، عمده مسائل امنیتی جنوب شرق کشور از جمله در زمینه قاچاق، اتباع بیگانه، گروهک‌های تروریستی و سایر مسائل امنیتی در این مناطق و حوزه‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۴ شهريور ۱۴۰۳
بیانیه مشترک آمریکا و تروئیکای اروپا علیه ایران دخالت و مداخله در امور داخلی ایران بوده است. آمریکا و تروئیکای اروپا حق دخالت و مداخله در امور داخلی ایران را ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۴ شهريور ۱۴۰۳
با توجه به شهادت دوتن از سرداران سپاه اسلام در سوریه توسط رژیم وحشی و جنایتکار صهیونیستی از برادران معظم سپاه قدس درخواست می‌شود پاسخ درخور شأنی به این ددمنشی صهیونیست‌ها داده شود.
Iran (Islamic Republic of)
بررسی مسائل امنیتی جنوب شرق کشور در کمیسیون امنیت ملی هیچ فایده ای، نتیجه ایف سودی و ارزشی برای مردم و کشور ندارد و تاکنون هم نداشته است.
۱۱:۵۹ ۲۴ شهريور ۱۴۰۳
بررسی مسائل امنیتی جنوب شرق کشور در کمیسیون امنیت ملی هیچ فایده ای، نتیجه این سودی و ارزشی برای مردم و کشور ندارد و تاکنون هم نداشته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۲۴ شهريور ۱۴۰۳
خود مجلس دهم سامانه افغانی شدند آنها خودشون حضور افغانی ها داخل ایران شدند
آخرین اخبار