امین حسین رحیمی وزیر دادگستری با استقبال محمدصادق معتمدیان استاندار و جمعی ازمسئولان آذربایجان غربی وارد فرودگاه بین المللی ارومیه شد.

وزیر دادگستری برا‌ی حضور در سومین نشست بین‌المللی وحدت اقوام، ادیان و مذاهب وارد ارومیه شد.

سومین نشست با شعار «فلسطین، محور وحدت آزادگان جهان» وبا حضور جمعی از مسئولان کشوری و اندیشمندانی از چند کشور خارجی برگزار می‌شود.

سال گذشته استان آذربایجان غربی تجربه میزبانی از دومین نشست وحدت اقوام و ادیان را داشت.سومین نشست بین المللی وحدت اقوام، ادیان و مذاهب با شعار «فلسطین، محور وحدت آزادگان جهان» خواهد بود که از نقاط برجسته نشست امسال، بین‌المللی بودن آن می باشد.

 

صبح روز شنبه ۲۴ شهریور ماه رحیمی وزیر دادگستری و حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالهی رئیس حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در رأس هیأتی از مسئولان قضایی و اجرایی به منظور شرکت در سومین همایش بین الملی وحدت اقوام، ادیان که به مناسبت هفته وحدت در ارومیه برگزار می شود به فرودگاه شهید باکری ارومیه وارد شدند.
رحیمی وزیر دادگستری در گفتگو با خبرنگاران در ابتدای ورود خود به استان آذربایجان غربی در خصوص اهداف سفر گفت: مهمترین هدف از این سفر شرکت در سومین همایش بسیار مهم بین الملی وحدت اقوام، ادیان و مذاهب است.
رحیمی ادامه داد: به حمدا... در ایران عزیز این وحدت وجود دارد و ادیان، اقوام و مذاهب مختلف به خوبی در کنار هم زندگی می کنند و نمونه بارز این وحدت در آذربایجان غربی مصداق دارد.
وزیر دادگستری به بیان برنامه های دیگر خود پرداخت و گفت: از دیگر برنامه‌های این سفر نشست با مجمع نمایندگان استان و مسئولان قضایی می باشد که ریاست معظم قوه قضائیه از ابتدا بر این تعامل تاکید داشته و امروز نیز در راستای این تاکید جلسه با حضور رئیس کل دادگستری ، روساء و دادستان ها و نمایندگان استان برگزار می گردد تا با تعامل و همکاری کارآمدی دستگاه ها افزایش یابد.

 

 
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.