رئیس اداره دامپزشکی هندیجان از رفع نواقص بهداشتی کشتارگاه دام در این شهرستان خبر داد.

محمد نری میسا رئیس اداره دامپزشکی شهرستان هندیجان گفت :پیرو بازدید های دادستان عمومی و انقلاب شهرستان هندیجان از کشتارگاه دام و تاکید در خصوص مهلت یک ماه به شهرداری در جهت رفع نواقص فنی بهداشتی کشتارگاه، با پیگیری‌های اداره دامپزشکی و مرکز بهداشت و  شهردار در پایان مهلت یک ماه نواقص عمده فنی و بهداشتی کشتارگاه دام برطرف گردید.

 او افزود: با توجه به اهمیت کشتارگاه دام در تامین مایحتاج پروتئینی شهروندان و در راستای ارتقای سلامت جامعه، عملیات تشدید اقدامات و نظارت های بهداشتی بر کشتارگاه و کلیه مراکز تولید و عرضه فرآورده های خام دامی بیش از پیش انجام گرفته و با متخلفین و ناقضین بهداشتی بدون هیچ مماشاتی برخورد قانونی لازم صورت خواهد پذیرفت.

 رئیس اداره دامپزشکی هندیجان گفت : شهروندان این اطمینان را داشته باشند که کلیه گوشت تولیدی در کشتارگاه دام با نظارت شرعی و بهداشتی و طی نمودن مراحل بازرسی توسط کارشناسان خبره دامپزشکی و سالم سازی، در سطح قصابی های شهرستان توزیع می‌شود.

آقای نری میسا از شهروندان خواست   گوشت قرمز مصرفی خود را از فروشگاه‌های مجاز و از لاشه دارای مهر بازرسی بهداشتی دامپزشکی و برچسب اطلاعات معتبر تهیه و تامین نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.