گوگل به‌روزرسانی‌های امنیتی جدیدی را برای محافظت از شما در هنگام مرور اینترنت راه‌اندازی کرد.

کروم مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت کرده است که می‌تواند امنیت شما را هنگام مرور آنلاین بهبود بخشد. Google در یکی از نسخه‌های منتشر شده ویژگی‌های جدیدی را اعلام کرده است که شامل محافظت در برابر اعلان‌های سوءاستفاده‌کننده، محدود کردن مجوز‌های سایت و بررسی برنامه‌های افزودنی است.

بررسی سلامت، ابزار نظارت بر امنیت Chrome، اکنون به طور مداوم در پس‌زمینه اجرا می‌شود تا اقدامات پیشگیرانه را آسان‌تر انجام دهد.

این ابزار به شما اطلاع می‌دهد که چه مراحلی را انجام می‌دهید که باید شامل حذف مجوز‌ها از سایت‌هایی باشد که دیگر بازدید نمی‌کنید و سایت‌هایی که مرور ایمن Google فکر می‌کند شما را فریب می‌دهند تا اجازه بدهید.

همچنین هرگونه هشداری را که ممکن است نمی‌خواهید ببینید علامت گذاری می‌کند و شما را در مورد مسائلی که نیاز به توجه دارند، مانند مسائل امنیتی، آگاه می‌کند.

گوگل همچنین در تلاش است تا تعداد مجوز‌هایی را که برای سایت‌های کروم برای دستگاه‌های دسکتاپ یا اندروید باقی می‌ماند کاهش دهد. این ویژگی جدید به شما این امکان را می‌دهد که به‌جای دسترسی همیشه به سایت، فقط یک بار دسترسی به میکروفون یا دوربین خود را تأیید کنید.

در عوض، آنها باید در استفاده بعدی دوباره از شما اجازه بگیرند، علاوه بر این، Google همچنین در حال گسترش توانایی انصراف از سایت در Chrome با یک دکمه فراتر از دستگاه‌های پیکسل به دستگاه‌های اندرویدی بیشتری است.

منبع: الیوم السابع

برچسب ها: گوگل ، کروم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.