سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: عملیات ساخت ۲ هزار و ۲۶۷ واحد مسکونی در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر استان در حال اجرا است.

رسول عطائی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای عملیات ساخت بیش از ۲ هزار واحد مسکونی در استان، گفت: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و خانه‌دار کردن آحاد مردم به خصوص در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر ۷۴۷ هکتار زمین برای ساخت ۵ هزار واحد‌های مسکونی تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان شد.

وی اضافه کرد: بر اساس پایش و ساماندهی ثبت‌نام‌کنندگان واجد شرایط در این طرح به تعداد ۴۹۶۷ متقاضی واجد شرایط در این طرح تخصیص پروژه انجام شده که بعد از اتمام به متقاضیان تحویل خواهد شد.

عطایی همچنین با اشاره به از روند اجرایی طرح هزار و ۴۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن بوکان گفت: با اتمام مراحل آماده‌سازی طرح  هزار و ۴۰۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن بوکان؛ عملیات اجرایی ساخت واحد‌های مسکونی برای متقاصیان واجد شرایط شهرستان تسریع می‌شود.

وی از پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصدی سایت ۵۲۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن کوی بهداری این شهرستان خبر داد و افزود: با اتمام فرآیند الحاق به محدوده زمین ۷۵ هکتاری در بوکان، واگذاری زمین به متقاضیان جوانی جمعیت و تمامی افراد واجد شرایط نهضت ملی مسکن هم در دستور کار قرار میگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.