روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان یزد اعلام کرد: هشتمین مرحله از مسابقه کتابخوانی جرعه مهدوی ویژه استان یزد برگزار می‌شود.

روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان یزد اعلام کرد: هفته‌نامه جرعه مهدوی مرحله هشتم به همت بنیاد استان یزد با محوریت کتاب زندگی مهدوی در سایه دعای عهد به قلم حجت الاسلام محسن قرائتی تنظیم و به کلیه ادارات استان ارسال و در فضا‌های مجازی منتشر می‌گردد.

پس از انتشار ۲۵ شماره از این هفته‌نامه به مناسبت نهم ربیع‌الأول سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) مسابقه‌ای از این ۲۵ شماره ویژه شهروندان استان یزد برگزار خواهد شد.

مسابقه جرعه مهدوی به صورت آنلاین و در قالب ۲۵ سؤال تستی در روز جمعه ۲۳ شهریور ماه ساعت ۲۰ الی ۲۱ برگزار و شرکت‌کنندگان در این مسابقه ۲۰ دقیقه زمان برای شرکت در این مسابقه دارند.

محتوای مسابقه از هم‌اکنون در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است و سامانه شرکت در مسابقه در ساعت مقرر فعال خواهد شد و با هر سیستم فقط یک‌بار می‌توان در مسابقه شرکت کرد.

۲۰ کارت هدیه ۵.۰۰۰.۰۰۰ ریالی ویژه عموم و ۱۰ کارت هدیه ۵.۰۰۰.۰۰۰ریالی ویژه فرهنگیان دولتی و غیردولتی به قید قرعه به افرادی که پاسخ کامل داده باشند اهدا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.