با کمک ۲۵۰ میلیون تومانی خیر یزدی، موجبات آزادی ۲٠ زندانی مالی جرائم غیر عمد از زندان‌های شیراز و شهرستان‌های تابعه استان فارس فراهم شد.

مدیر کل زندان‌ها و مدیر ستاد دیه ستان فارس در آیین رهایی این زندانیان گفت: به یقین این توفیق خدایی است که نیاز‌های مردم را به سوی خیرین هدایت می‌کند و باید اذعان داشت دست نیاز نیازمندان نخست به طرف خداوند سبحان کشیده شده و این خداست که آن دست را در دست نیکوکار گذاشته است.

اسحاق ابراهیمی اظهار کرد: اینکه دغدغه‌مند گرفتاری مردم و تلاشگر رفع آن باشیم یک مسئولیت و وظیفه اجتماعی بر دوش آحاد جامعه است و موجب امیدواری و مباهات است که جامعه خیرین هستند و علی رغم مشکلات اقتصادی و مالی، در رفع مشکلات مردم به ویژه زندانیان جرائم غیر عمد همت می‌گمارند.

او از علی نوری فعال نیکو کار فضای مجازی که اهتمام ویژه در هدایت خیران برای آزادی زندانیان نیازمند و غیر عمد دارد به صورت ویژه تشکر کرد. 

گفتنی است مجموع بدهی این زندانیان حدود ۲ میلیارد تومان بود که با تلاش مددکاران بیش از ۶۵۰ میلیون تومان تخفیف از شکات اخذ شد، همچنین مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان نیز توسط مراجع قضایی قبول اعسار انجام پذیرفت، مبلغ ۲۰ میلیون تومان نیز تامین و کمک ستاد دیه استان هم بیش از ۷۰۰ میلیون تومان بود؛ و این چنین شد که کمک ۲۵۰ تومانی خیر یزدی برکت یافت و موجبات آزادی ۲۰ زندانی جرائم غیر عمد را از زندان‌های شیراز و شهرستان‌های تابعه استان فراهم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار