معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۶ تهران گفت: با توجه به در پیش بودن ماه مهر و شروع فعالیت مدارس، بیش از ۳۰ واحد فضای پارک اختصاصی ویژه معلولان در نزدیکی مدارس این منطقه ایجاد شده است.

علیرضا صادقی‌بخش روز جمعه درباره اقداملات لازم برای معلولان در این منطقه اظهار کرد: یکی از اولویت‌های کاری معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ایجاد تسهیلات و زیرساخت‌های مناسب برای تسهیل تردد جانبازان و شهروندان کم‌توان جسمی است تا این دسته از افراد با دغدغه کمتری در فضای شهری تردد داشته باشند.

وی ادامه داد: در همین راستا در یک ماه گذشته علاوه بر ایجاد و بهسازی رمپ‌های دسترسی به ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی، معاونت حمل و نقل و ترافیک اقدام به تخصیص فضای پارک وسایل نقلیه ویژه این افراد در نزدیکی محدوده مراکز آموزشی کرده است.

صادقی تاکید کرد: ایجاد این جایگاه‌های پارک اختصاصی همراه با خط‌کشی آبی رنگ و نصب تابلوی مربوطه همراه است به همین منظور از شهروندان منطقه ۶ درخواست می‌شود تا با این معاونت در راستای رعایت و همراهی برای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان کمک کنند.

معاون شهردار منطقه ۶ تهران، همچنین به بازدید‌های میدانی مستمر شهرداران نواحی با محوریت نیازسنجی و رفع مشکلات افراد دارای معلولیت اشاره کرد و افزود: در این بازدید میدانی، معضلات ترافیکی مربوط به توانیابان موشکافی و بررسی می‌شود تا نسبت به رفع آنها اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار