گوگل قابلیت هایی مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه کرده که تجربه سفر را برای مسافران بهبود می بخشد.

گوگل از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی با هدف بهبود تجربه سفر، مانند یافتن مکان‌ها و مسیرها، ثبت و زندگی مجدد لحظات جادویی و موارد دیگر، رونمایی کرده است تا تجربه سفر خود را ارتقا دهید.

پیش نمایش واقعی از مسیر

نمای همه جانبه نقشه های گوگل از هوش مصنوعی برای ایجاد یک پیش نمایش واقع بینانه از مسیر مورد استفاده یا مقصد استفاده می کند.

اگر به دنبال یک سفر خوش منظره یا برنامه ریزی برای رانندگی خوب و بررسی یک مکان باشید، Immersive View یک گشت و گذار بصری و بینش هایی از شرایط آب و هوایی و ترافیک را در اختیار کاربران قرار می دهد.

این برنامه نمای همه جانبه مسیرها در شهرهای منتخب نیز در دسترس است و جهت‌های گام به گام و بینش مکان‌های خاص را در بیش از ۷۰ شهر در سراسر جهان ارائه می‌کند.

چشم انداز نقشه

علاوه بر تصاویر بصری، Google Maps همچنین از هوش مصنوعی برای جمع‌آوری چشم انداز از جامعه، خلاصه کردن نظرات و عکس‌ها استفاده می‌کند تا به کاربران اطلاعات بیشتری درباره مکان‌هایی که می‌خواهند کاوش کنند، بدهد.

به عنوان مثال، کاربران می توانند بهترین غذا را در یک رستوران یا نکات ضروری برای بازدید از یک جاذبه گردشگری کشف کنند.

قابلیت ترجمه

گوگل ترنسلیت و لنز ابزارهایی هستند که اگر به یک کشور خارجی سفر کنید می توانید به آنها مراجعه کنید.

این ویژگی‌ها می‌توانند متون را ترجمه کنند، مکالمه‌های بی‌درنگ داشته باشند، و منوها و بنرها را با استفاده از حالت دوربین رمزگشایی کنند، لنز Google می‌تواند به کاربران در شناسایی مکان‌های دیدنی، غذاها، گیاهان و غیره کمک کند.

ویژگی های Google Photos

قابلیت Google Photos طیف وسیعی از ابزارهای ویرایشی مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه می دهد که می توانند برای بهبود عکس های گرفته شده در تعطیلات استفاده شوند.

به عنوان مثال، ویژگی Magic Eraser وجود دارد که اشیاء ناخواسته را حذف می کند یا تصویر را خراب می کند.

در همین زمینه، می‌توانید از Magic Editor برای تغییر مکان افراد، تغییر اندازه اشیا و تنظیم نور استفاده کنید، در حالی که Magic Audio Eraser به شما امکان می‌دهد صدا را در کلیپ‌های ویدیویی تنظیم کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از ابزار «افزودن من» خود را به یک عکس اضافه کنید، حتی اگر در ابتدا آنجا نباشید.

منبع: ارم نيوز

برچسب ها: گوگل ، هوش مصنوعی ، سفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.