دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا اعلام کرد: دیگر مناظره سومی وجود نخواهد داشت.

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات آتی ریاست جمهوری ایالات متحده پس از مناظره با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و کامالا هریس معاون وی و نامزد حزب دموکرات در انتخابات اعلام کرد که دیگر مناظره سومی وجود نخواهد داشت.

به نقل از گاردین، رئیس جمهور سابق آمریکا با اشاره به این موضوع که هریس بلافاصله بعد از خاتمه مناظره با وی خواستار برگزاری مناظره دیگری شده است، در رسانه اجتماعی خود موسوم به تروث سوشیال نوشت: وقتی که شخصی در مبارزه شکست می‌خورد، اولین کلماتی که از دهانش خارج می‌شود این است که من یک مبارزه مجدد می‌خواهم.

ترامپ با بیان اینکه نظرسنجی‌ها به وضوح نشان می‌دهد که او در مناظره با هریس برنده شده است، خاطرنشان کرد: معاون رئیس جمهور آمریکا باید روی کار‌هایی که می‌بایست در طول سال‌های گذشته و از ابتدای دوران مسئولیت خود در کاخ سفید انجام می‌داد تمرکز کند، زیرا مناظره سومی وجود نخواهد داشت.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی اعلام کرد: مطمئن نیست بار دیگر با کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا و نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۵ آبان ۱۴۰۳) ریاست جمهوری این کشور مناظره داشته باشد یا نه و ادعا کرد که «در مناظره پیروز شده است».

نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ۵ نوامبر ۲۰۲۴ روز چهارشنبه به وقت محلی در گفتگو با شبکه خبری فاکس نیوز، گفت: «وقتی من در مناظره پیروز شده‌ام، فکر نمی‌کنم مناظره دیگر نیاز باشد.»

رئیس جمهور سابق آمریکا همچنین ادعا کرد که پرسش‌ها قبل از مناظره ریاست‌جمهوری به هریس داده شده بود و این مناظره «تقلبی» بوده است.

منبع: ایرنا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار