طی مراسمی و در راستای برگزاری دومین کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس اجلاسیه شهید پروران ویژه تکریم مادران و پدران شهدا در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) شیراز برگزار و در این مراسم از کتاب‌های تولید مرکز اسناد و تحقیقان دفاع مقدس رونمایی شد.

سردار حسین کاجی یکی از راویان دفاع مقدس در این مراسم با اشاره به اینکه شهدا بانی اصلی جلسه هستند، گفت: حماسه و ایثار بچه‌های فارس را در جبهه جنگ دیدیم در جای جای جبهه رد پای شیر بچه‌های فارس بود. 

او با بیان اینکه شهدا خداباور، خدامحور و خدابین بوده‌اند، گفت: سلامتی جامعه ما از سلامتی خانواده شهدا است و اگر می‌خواهیم این نسل به قله ظهور برسد باید تفکر مهدی‌باوری، مهدی‌یاوری و مهدی‌پروری نهادینه شود. 

کاجی با تصریح اینکه خداوند به شهید پروران درود فرستاده است، ادامه داد: چه قبل، چه بعد و چه زمان انقلاب، استان فارس نقش ویژه‌ای داشته است.

او گفت: امروز در خصوص شهید پروران دنیایی از حرف است و شهدا حق شفاعت زیادی دارند. وی جلسه شهید پروران را جلسه قرار بی‌قراران خواند و گفت: امروز مادرانی داریم که هنوز منتظر و چشم به راه هستند. باغبان‌هایی که شهید پرورانده‌اند، سبک زندگی متفاوتی داشته‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.