‌رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه گفت: رژیم منحوس صهیونیستی که پرده‌های حیا را دریده و زنان و کودکان را شهید کرده، مساجد، کلیسا، مدرسه و بیمارستان را بمباران می‌کند و در واقع غزه را شخم زده است، اما حریف مردم فلسطین و غزه نمی‌شود، چون مردم غزه از استقامت و ایثار شهدای ایران الهام گرفته است.

سردار رمضان شریف امر در مراسم اجلاسیه شهید پروران، ویژه تکریم مادران و پدران شهدا که در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن عسکری (ع) و تبریک به مناسبت آغاز امامت ولی عصر (عج)، گفت: خانواده شهدا نشان دادند رهروان واقعی ائمه اطهار هستند و برای تداوم راه نورانی امام راحل که راه عصمت و طهارت است از بزرگترین داشته خود که فرزندانشان بود، گذشتند.

او با تأکید بر اینکه ملت ایران به شهدا و خانواده شهدا افتخار می‌کنند، پدران و مادران شهیدان را مخاطب قرار داد و گفت: شهدا اجازه ندادند پیروان اهل بیت (ع) و مردم ایران تحقیر شوند و نیرو‌های پاسدار افتخار می‌کنند که لباس فرزندان شما را به تن کرده‌اند و لحظه‌ای را برای توانمندی کشور و تداوم راه شهدا را از دست نخواهند داد و لحظه‌ای غفلت نخواهند کرد.

شریف با اشاره به اینکه پدران و مادران شهدا الگوی الهام بخشی برای آیندگان و آزادگان جهان هستند، تصریح کرد: ۱۵ هزار شهید عدد کوچکی نیست. امروز همه جهان اعتراف دارند که علی‌رغم تمام محاسبات خود از فرزندان ایران شکست خورده‌اند.

‌رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس باز شدن راه کربلا را محصول خون شهیدان و مدیون فرزندانی دانست که شهید پروران تربیت کرده‌اند و گفت: رزمندگان، جانبازان، آزادگان، شهیدان امنیت، شهیدان مدافع حرم و شهدای علم و فناوری هر کدام فصلی متفاوت دارند و همگی فرزندان ایران بودند.

او با تأکید بر اینکه راه شهیدان ادامه دارد، اظهار کرد: پای ما هرگز در تداوم راه شهدا نخواهد لرزید، این روند یک روند جاری است و محصول ۴۵ سال مقاومت، سربلندی، آزادی و شرف را در این سرزمین می‌بینیم و شاهد هستیم که دشمنان نمی‌توانند کاری از پیش ببرند و از جریان منافقین خبری نیست.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: از افتخارات ملت ایران این است که در برابر فشارها، تحریم‌ها، توطئه‌ها و هر نوع خرابکاری که دشمن می‌توانست انجام دهد ایستادگی کرد و پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاد.

او ادامه داد: انقلاب اسلامی رو به پیشرفت است، دشمنان و رژیم صهیونیستی که از هیچ ظلم و جنایتی فروگذاری نکرده است، امروز گرفتار شده و اضمحلال صهیونیست‌ها را با چشم باز می‌بینیم. این رژیم منحوس که پرده‌های حیا را دریده و زنان و کودکان را شهید کرده، مساجد، کلیسا، مدرسه و بیمارستان را بمباران می‌کند و در واقع غزه را شخم زده است، اما حریف مردم فلسطین و غزه نمی‌شود، چون مردم غزه از استقامت و ایثار شهدای ایران الهام گرفته است.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.