رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان گرمسار از آغاز گشت مشترک بازرسی صنفی از مراکز دوخت لباس فرم مدارس خبرداد .

علیزاده از جرای طرح مهرانه به منظور بازرسی‌های خاص در ماه بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید گشت‌های مشترک اتاق اصناف، اداره آموزش و پرورش، صمت و تعزیرات حکومتی از مراکز دوخت لباس فرم مدارس آغاز شده است.

مسعود علیزاده افزود: ۳ اکیپ گشت مشترک صبح‌ها و عصر‌ها به صورت متناوب وسرزده ازمراکز خرید مردم برای بازگشایی مدارس از جمله مراکز خرید کیف و کفش، لباس فرم بازدید می‌کنند و در صورت هر گونه تخلف پرونده تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی گرمسار به آغاز طرح ویژه مهر سازمان تعزیرات حکومتی برای بازگشایی مدارس اشاره کرد و افزود: نرخ‌های ثبت نام مدارس و اهیه لباس فرم به صورت قانون ابلاغ شده است و در بازدید‌های مشترک این نرخ گذاری اعلام و چک می‌شود.

سید علی صاغر میرمحمدی در ادامه افزود: در صورت مشاهده هر گونه تخلف در حوزه بازگشایی مدارس صنوف لوازم التحریر، کیف و کفش، لباس فرم و همچنین شهریه مدارس مردم می‌تواند به صورت انلاین با سامانه ۱۳۵ ارتباط برقرار کنند.

مرتضی شادکام مسئول کمیته نرخ گذاری صنوف اداره آموزش و پرورش گرمسار از تشکیل کمیته نرخ گذاری لباس فرم و سرویس مدارس در اداره آموزش و پرورش با کمک اداره صمت خبرداد و افزود: برای لباس فرم مدارس از ۴۵۰ تا ۸۳۷ هزار تومان با توجه به مقطع تحصیلی نرخ گذاری صورت گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار