بازهم مشخصات دیگری از پرچمدار نسل آینده سامسونگ لو رفت و گلکسی S25 اولترا با شارژ سریع 45 واتی و اتصال ماهواره‌ای در گواهی 3C ظاهر شد.

هنوز چند ماه با نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار سامسونگ فاصله داریم. بااین‌حال، قبل از معرفی رسمی این دستگاه‌ها، گلکسی S25 اولترا در گواهینامه‌های آنلاین دیده شد. امروز این گوشی در یک وب سایت گواهی 3C مشاهده شده است که قابلیت‌های شارژ آن را نشان می‌دهد.

به گزارش mysmartprice، این لیست دستگاه را با شماره مدل SM-S9380 نشان می‌دهد. همچنین تأیید شده است که از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می‌کند که مشابه مدل قبلی (S24 Ultra) است. این فهرست به ما نمی‌گوید که گلکسی S25 اولترا قابلیت شارژ بی‌سیم یا معکوس دارد یا خیر.

بااین‌حال، گواهی 3C نشان می‌دهد که گلکسی S25 اولترا یک گزینه اتصال ماهواره‌ای خواهد داشت. این که آیا سامسونگ این ویژگی را در همه مدل‌های دیگر (S25 معمولی و S25 پلاس) لحاظ می‌کند یا خیر، در آینده مشخص می‌شود.

افشاگر معروف OnLeaks با همکاری AndroidHeadline، اخیراً رندرهای CAD Galaxy S25 Ultra را به اشتراک گذاشته است. اگر این رندرها دقیق باشند، پرچمدار آینده سامسونگ شاید تغییرات عمده‌ای در زمینه طراحی نداشته باشد.

انتظار می‌رود گلکسی S25 اولترا ظاهری مشابه با مدل قبلی خود داشته باشد و دارای طراحی مستطیلی با گوشه‌های کمی گردتر باشد. علاوه‌براین، گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً دارای سیستم دوربین چهارگانه تقریباً مشابهی با گلکسی اس 24 اولترا خواهد بود. ابعاد گوشی نیز 162.8 در 77.6 در 8.2 میلی‌متر ذکر شده است.

دیگر مشخصات احتمالی گلکسی S25 اولترا

پرچمدار آتی سامسونگ احتمالاً دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی خواهد داشت و دو دوربین 50 مگاپیکسلی اولتراواید و تله‌فوتو نیز آن را همراهی خواهند کرد. همچنین دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی نیز در حفره بالای نمایشگر جای خواهد گرفت.

انتظار می‌رود سامسونگ اسنپدراگون 8 نسل 4 را برای پردازش امور مختلف دستگاه خود انتخاب کند. همچنین گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از رابط کاربری One UI 7.1 مبتنی بر اندروید 15 پشتیبانی خواهد کرد و هفت‌سال پشتیبانی نرم‌افزاری ارائه خواهد داد.

ظاهراً سامسونگ ظرفیت باتری نسل قبلی را برای S25 اولترا در نظر گرفته است و انرژی این دستگاه از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی تأمین خواهد شد.

منبع: دیجیاتو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار