شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از تاخیر در احداث فضای سبز و بلاتکلیفی منازل حاشیه رودخانه هلیل رود در شهر جیرفت و مشکلات این گلایه کرد.

مدتی است در حاشیه رودخانه هلیل رود شهر جیرفت استان کرمان تصمیماتی برای احداث پارک و فضای سبز وجود دارد به گفته شهروند خبرنگار ما کلنگ فاز دوم پل هلیل رود زده شده، اما فکری به حال منازل مسکونی که زیر طرح احداث پارک و فضای سبز است نشده است و حدود ۳۰ سال از این موضوع می‌گذرد و ساکنان این منطقه بلاتکلیف مانده اند.

از سوی دیگر مشکلاتی در این مناطق مانند حضور معتادان متجاهر و دیگر مسائل وجود دارد که آنها را با مشکلاتی مواجه کرده است به همین جهت از مسئولان درخواست رسیدگی فوری به منازل حاشیه رودخانه هلیل رود را دارند.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و عرض ادب؛ الان که احداث فاز دوم پل هلیل رود اول هم زده شده است، اما فکری به حال منازل مسکونی حاشیه رودخانه نکردند. الان فارغ از اینکه این منازل زیر طرح احداث پارک هستند. از طرف دیگر رودخانه هلیل که در چند سال گذشته لایروبی شده بود هنگام ساخت و ساز پل محلی برای برای ریختن نخاله‌های ساختمانی و شهری شده است.  

ما ساکنان این منطقه شاهد مسائلی هستیم که نیاز به رسیدگی دارد در این منطقه معتادان متجاهر و کارتن خواب زیاد وجود دارد به همین دلیل خرید و فروش مواد مخدر و مشروبات الکی هم به طبع آن معضل شده است. اگر خانه‌ها رفع تکلیف شوند بسیاری از مشکلات دیگر هم مثل مسائلی که گفتم حل می‌شود.

در تهران نیز محله خاک سفید که همین مشکلات را داشت وقتی تبدیل به پارک و محله تهران پارس شد مشکلات مردم حل شد. خواهش میکنم مشکلات این منطقه و بلاتکلیفی این خانه‌ها را پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار