عضو شورای اسلامی شهر خاش گفت: معاون وزیر کشور و رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های کشور برای تأمین ماشین‌آلات و اعتبارات و حمایت از شهرداری خاش قول مساعدت داد.

 نصرالله کرد  بیان کرد: باتوجه‌به اینکه اکثریت جمعیت شهرستان خاش و شهروندان ساکن در این شهر از قشری ضعیف و کم دست جامعه بوده و توانایی پرداخت هزینه‌های حداقلی زندگی خود را نداشته و با شهرداری خاش نیز مشارکت همه‌جانبه‌ای در خصوص جبران کمبود هزینه و اعتبارات این نهاد را ندارند، در سفری به تهران به همراه شهردار خاش دیداری از نزدیک با معاون وزیر کشور داشتیم و مشکلات و نیاز‌های شهر و شهرداری خاش به استحضار وی رسید که در برخی موارد، قول حمایت و مساعدت دادند.

عضو شورای شهر خاش اظهار کرد: امیدواریم با حمایت‌های ویژه دولت و استانداری سیستان و بلوچستان شاهد کاهش مشکلات باشیم.
 کرد ادامه داد: همچنین در دیدار با علیئی رئیس جایگاه‌های CNG کشور، موارد و مشکلات و موانع راه‌اندازی و فعال‌کردن جایگاه CNG شهرداری خاش مطرح گردید و در همین راستا نیازمند حمایت‌های ویژه دولت هستیم تا نیاز مهم شهروندان خاش تأمین گردد.

 وی گفت: همچنین در دیدار با دکتر سلیمانی مشاور طرح تفصیلی شهر خاش و قرارگرفتن برخی محلات قدیمی در بافت فرسوده و ضرورت اصلاح آن پیگیری لازم صورت گرفت.

 مهدی شهنوازی شهردار خاش نیز عنوان کرد: پیگیری مشکلات از مرکز کشور و برخورداری از حمایت‌های مسئولان استانی و محلی به کاهش دغدغه‌های مردم منطقه روند توسعه‌ای و اجرای موفقیت‌آمیز برنامه‌های خدمات‌رسانی شهرداری کمک می‌کند.
 وی اظهار کرد: شهرداری خاش با کمبود شدید نیرو و تجهیزات و امکانات و ماشین‌آلات عمرانی و حوزه خدمات شهری مواجه بوده که در همین راستا مشارکت و همراهی شهروندان و مساعدت‌های مسئولان را لازم داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار