معاون عمرانی شهرداری خاش گفت: طی دو روز اخیر افزون بر ۵ هزار مترمربع از خیابان فردوسی خاش از محل میدان مشک و تقاطع انقلاب تا تقاطع خیابان سرباز و میدان میوه‌فروشان آسفالت شد.

 حامد کریمی بیان کرد: هفته آینده نیز خیابان رودکی خاش از مقابل پارک تفتان تا تعاون روستایی خاش و تقاطع سرباز آسفالت خواهد شد.
 
 معاون عمرانی شهرداری خاش تصریح کرد: برنامه آسفالت معابر در هسته مرکزی خاش در دستور کار شهرداری بوده و تلاش داریم در تمام نقاط و محلات سطح شهر خاش کار‌های عمرانی به‌صورت عادلانه انجام گیرد تا شاهد ارتقای شاخص‌های رضایت‌مندی مردم باشیم.
 
 کریمی ادامه داد: در نقاط مختلف خاش نیز کار زیرسازی و جدول‌گذاری معابر در حال انجام و کارگاه عمرانی در چند نقطه این شهر برپا شده است.
 
 وی اظهار کرد: پروژه گاز سی‌ان‌جی cng شهرداری خاش نیز بدون وقفه و باکیفیت مطلوبی در حال اجرا است.
 
 معاون شهردار خاش ادامه داد: برای کنترل حرکات خطرناک خودرو‌های شوتی و تیکاب زن در دور میدان امام خمینی و ۲۲ بهمن خاش نیز برنامه‌های خوبی در دستور کار داریم تا ان‌شاءالله به‌زودی به این دغدغه مهم شهروندان پاسخ داده بشود.
 
کریمی افزود: در آستانه فصل بازگشایی مدارس نیز کار نصب و رنگ‌آمیزی سرعت‌گیرها، جمع‌آوری نخاله‌ها و پاک‌سازی کانال‌های هدایت آب‌های سطحی و ... باهدف تسهیل در تردد و عبور و مرور دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان در دستور کار شهرداری خاش است.
 
معاون عمرانی شهرداری خاش عنوان کرد: پروژه زایرسرای شهرداری در دهستان گردشگری کارواندر خاش نیز با سرعت و کیفیت خوبی در حال اجرا بوده که کمتر از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار