همزمان با شهادت امام حسن عسکری علیه السلام، یادواره شهدای روستای ده آقاییِ زرند و روستا‌های همجوارش در مسجد امام رضا علیه السلام برگزار شد.

در این مراسم که با حضور خانواده معزز شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم برگزار شد، سرهنگ امیر محمدی از راویان دفاع مقدس با تسلیت شهادت امام حسن عسکری علیه السلام وگرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام خصوصا سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی گفت: اگر به تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی نگاه کنید، تا قبل از سال ۵۷ چقدر از خاک این کشور از سوی حکام مستبد از ایران جدا شد؛ اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه جنگ هشت ساله که دشمن بر ما تحمیل کرد، رزمندگان و ایثارگران ما حتی وجبی از این خاک را دست دشمن ندادند وبا دست خالی با استکبار جهانی در طول هشت سال دفاع مقدس حماسه‌ای به یاد ماندنی خلق کردند.

وی افزود: شهدا و رزمندگان ما در طول حماسه دفاع مقدس، گوش به فرمان ولی فقیه بودند و از همه هستی خود گذشتند تا این انقلاب و نظام پابرجا بماند و عزت و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی، مرهون مجاهدت‌های شهدا، جانبازان وکسانی است که همه هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا امروز امنیت و آسایش داشته باشیم.
 
سرهنگ امیر محمدی در ادامه به وظیفه ما در مقابل خون شهدا اشاره کرد و بیان داشت: همه ما مدیون خون شهدا و خانواده معزز شهیدان هستیم؛ لذا باید قدردان زحمات آن ها باشیم.

وی، وطبفه امروز ما در هجمه‌های فرهنگی دشمن را  جهاد تبیین دانست.

این مراسم با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و مدیحه سرایی همراه بود.
 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار