معاون ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی از راه‌اندازی میز‌های تخصصی در دانشگاه‌ها برای به‌روزرسانی سند جامع علمی کشور خبرداد.

معاون ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه هیات اندیشه ورز شورای عالی انقلاب فرهنگی استان سمنان در دانشگاه سمنان، با اشاره به اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی در چهلمین سال تاسیس در استانه ورود به گام دوم دوران تحولی است، گفت: این اهداف در دو حوزه ماموریتی و ساختاری دنبال می‌شود.

معاون ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی از برگزاری میز‌های تخصصی با حضور هیات اندیشه ورز خبرداد و ادامه داد: این میز‌های تخصصی، از ظرفیت نخبگان کشور و صاحب نظران در راستای تدوین، راهبری، اجرا سازی و نظارت بسته‌های سیاستی شکل می‌گیرد.

سلیمی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های بسیاری در کشور وجود دارد که باید با برنامه ریزی در راستای ارتقا و پیشرفت کشور استفاده شود، افزود: راهبرد‌های متنوع با حمایت دانشگاه‌های کشور و پارک‌های علم و فناوری برای بهره گیری از ظرفیت‌های سایر استان‌ها برنامه ریزی و تصمیم گیری شود.

هم چنین سیف الله سعدالدین رییس دانشگاه سمنان با اشاره به اینکه هیات اندیشه ورز استان سمنان متشکل از اعضای هیات علمی و صاحب نظران این استان هستند، گفت: در ۵۰ مراکزآموزش عالی استان سمنان ۳ هزار هیات علمی و ۶۰ هزار دانشجو وجود دارد.

وی با تاکید بر رویکرد‌های شورا در حوزه‌های راه‌بینی، راهبری، راهبردی و راه‌سنجی گفت: تدوین شیوه نامه و دستورالعمل‌های سند جامع علمی با استفاده از ظرفیت‌های این استان استفاده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار