عضو شورای اسلامی شهرکرد گفت: ادامه کمربند جنوبی شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری پس از گذشت ۲۵ سال در روز‌های آینده بازگشایی خواهد شد.

 

ماشاءالله ایزدی در بازدید از روند عملیات آماده‌سازی و زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت کمربند جنوبی شهرکرد تاکید کرد: تکمیل و بهره‌برداری از این طرح با هدف سهولت و ایمنی شهروندان، کاهش ترافیک شهری، کم شدن زمان سفر و پایین آمدن سوانح جاده‌ای در مهرماه سال‌جاری انجام می‌شود.

وی افزود: ادامه کمربند جنوبی شهرکرد از مهم‌ترین مطالبه‌های مردم مرکز چهارمحال و بختیاری است که با توجه به حجم ترافیک سنگین، همواره معضلاتی برای عبور از داخل شهرکرد ایجاد کرده بود.

ایزدی تصریح کرد: برنامه‌های اجرایی مدیریت‌شهری در مرکز چهارمحال و بختیاری برای استفاده بهینه از فضا‌ها و کاربری‌های حاشیه این طرح باعث ایجاد جذابیت و رونق شهری خواهد شد.

وی یادآور شد: از همکاری، همراهی و تعامل مؤثر تمامی دستگاه‌های اجرایی، قضایی و به‌ویژه مالکان زمین‌های شهرکرد و شهرکیان، تلاش اعضای شورای اسلامی شهرکرد، شهردار شهرکرد و تمامی همکاران حوزه‌های املاک، حقوقی، عمرانی و شهرسازی مدیریت‌شهری شهرکرد برای اجرای این طرح قدردانی می‌شود.

برچسب ها: کمربندی ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.