رییس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۴ شهریور ماه خبر داد.

سرهنگ یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به فرا رسیدن تعطیلات پایان هفته و استفاده حداکثری هموطنان از این فرصت برای سفر در روز‌های پایانی تابستان به شمال کشور، تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای جهت کاهش تصادفات و افزایش احتمال سلامتی مسافران در دستور کار پلیس راه قرار گرفت.

او از ممنوعیت تردد هرگونه موتورسیکلت در محور‌های هراز، فیروزکوه و کندوان تا ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ ۲۴ شهریور ماه خبر داد و افزود: آمد و شد وسایل نقلیه امدادی در مسیر‌های ذکر شده بلا مانع است.

رییس پلیس راه مازندران گفت: ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از کرج به چالوس همچنان ادامه داشته و در صورت سنگین بودن حجم ترافیک در روز‌های پنجشنبه مورخ ۲۲ و شنبه ۲۴ شهریور با صلاحدید ماموران پلیس راه، محدودیت ترافیکی مقطعی به صورت رفت و برگشت انجام خواهد شد.

سرهنگ جهان تاب افزود: در روز جمعه ۲۳ شهریور محدودیت آمدو شد ازساعت ۱۴ از بزرگ راه تهران به سمت چالوس برای خودرو‌ها اعمال و از ساعت ۱۵ همین روز از ابتدای پل زنگوله به سمت شمال کاملا مسدود و این محور از ساعت ۱۷ از مرزن آباد به سمت تهران تا ساعت ۲۳ مسیر یک طرفه خواهد شد.

رییس پلیس راه مازندران ضمن بیان اینکه مسیر جاده قدیم کرج چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، گفت: تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به سمت چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند، از ساعت ۱۱ از میدان امیر کبیر به سمت چالوس ممنوع اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار