معاون ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان گفت: در دولت شهید رئیسی با برگزاری سه آزمون استخدامی بزرگ نیرو‌های خوبی به آموزش و پرورش استان اضافه شدند و اول مهر هیچ کلاسی خالی از معلم نخواهیم داشت.

مهدی عابدینی‌نیا پروژه مهر را یکی از بزرگ‌ترین اقدامات هر ساله آموزش و پرورش خواند و گفت: پروژه مهر با این نگاه که بتوانیم ابتدای مهر کم چالشی برای دانش‌آموزان رقم زده و کلاس‌ها و معلمان را آماده کنیم، انجام می‌شود.

او به ۱۸۲ هزار دانش‌آموز مقطع ابتدایی در سطح استان اشاره کرد و گفت: از سوی ثبت احوال ۲۹ هزار دانش‌آموز برای ثبت‌نام کلاس اول معرفی شدند و تاکنون ۲۸ هزار و ۸۶۴ دانش‌آموز کلاس اولی ثبت‌نام و کلاس‌بندی شدند. 

معاون ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان گفت: جشن غنچه‌ها ویژه نوآموزان ورودی به پیش دبستان در تاریخ ۲۶ شهریور ماه در استان برگزار می‌شود. 
عابدینی‌نیا با بیان اینکه کودکان متولد نیمه دوم ۹۷ و نیمه اول ۹۸ مستعد رفتن به پیش دبستانی هستند، گفت: پیش دبستانی فضای بسیار خوبی برای آشنایی دانش‌آموز با مدرسه است و رفتن به کلاس اول را برایش راحت‌تر می‌کند؛ دانش‌آموزانی که پیش دبستانی نرفتند، ورود به مدرسه برایشان سخت‌تر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.