مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی با اشاره به ضبط ۲۸ گونی البسه قاچاق دست دوم در مهاباد گفت: در همین راستا قاچاقچی البسه تاناکورا به پرداخت ۷ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شده است.

حسین نجف زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: پرونده قاچاق ۲۸ گونی البسه مستعمل تاناکورا به وزن یک تن و به ارزش ۲ میلیارد و ۳۸۴ میلیون ریال در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مهاباد رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه رسیدگی‌کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز دانسته و علاوه بر ضبط البسه‌های کشف شده، متخلف را به پرداخت ۴ میلیارد و ۷۶۸ میلیون ریال جریمه نقدی معادل دو برابر ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

نجفی ادامه داد: شعبه رسیدگی کننده همچنین متخلف را بابت مال از بین رفته به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۸۴ میلیون ریال معادل ارزش ریالی کالا و در مجموع به پرداخت ۷ میلیارد و ۱۵۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: مأموران انتظامی مهاباد این محموله قاچاق را در بازرسی از یک دستگاه خودروی وانت تویوتا کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.