درمانگاه امید سلامت زاهدان به همت سپاه پاسداران با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد افتتاح شد.

 سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاحیه درمانگاه امید سلامت زاهدان بیان کرد: باید از همه عزیزانی که همت کردند و با تلاش توانستند مکانی به این زیبایی و با این شاکله برای خدمت به مردم را آماده کنند تشکر و تقدیر کرد.
 
وی ادامه داد: یکی از شئونات انقلاب اسلامی خدمت است و افتخار سپاه این است که در طول زمان در عرصه‌های مختلف رسالت خود را به‌خوبی انجام داده است و سپاه باتوجه‌به شرایطی که در برهه‌ای از زمان اتفاق افتاد نقش حفاظت را داشت؛ اما کم‌کم در عرصه‌های مختلف قدم برداشت.
 
فرمانده سپاه سلمان استان تصریح کرد: به‌خاطر داریم که در دهه ۶۰ باهمت سپاه، مالاریا در کشور ریشه‌کن شد و از عرصه‌های که مردم توقع دارند و از ضرورت‌های جامعه است بحث درمانی و سلامت است و این جغرافیای وسیع در حوزه خدمت به‌خصوص در حوزه سلامت نیاز به تلاش مضاعف دارد.
 
وی ادامه داد: این محل می‌تواند خدمات خوبی داشته باشد و محدود به خدمات به پاسداران نیست این اتفاق باید توسعه پیدا کند در این منطقه برای بسیجیان و آحاد مردم از حیث خدمات درمانی توسعه پیدا کند.
 
سردار شفائی اذعان کرد: باید کمربند‌ها را محکم بست و این خدمات را گسترش داد امیدواریم که درمانگاه خیابان امیرالمؤمنین نیز باید به‌زودی افتتاح شود می‌توانیم در همه شهر‌هایی که ناحیه داریم این اتفاق مطلوب را رقم بزنیم اگر در عرصه سلامت با جدیت کار‌ها را دنبال کنیم سرمایه سپاه تصاعدی ارتقا پیدا می‌کند البته باید نگاه، نگاه خدمت باشد تا اتفاقات شایسته‌ای رقم بخورد.
 
وی ادامه داد: همه ما باید بتوانیم در انجام‌وظیفه بیش از گذشته تلاش و اقدام کنیم؛ زیرا فرصت‌ها مثل ابر بهاری در گذر هستند امروز اختیار و فرصت داریم فردا معلوم نیست چه اتفاقی بیفتد باید از این فرصت‌ها استفاده کنیم و دست‌به‌دست هم دهیم اگر در کنار هم باشیم خداوند ظرفیت‌ها نیز گسترش می‌دهد.
 
فرمانده سپاه سلمان استان در پایان مطرح کرد: شاید در روز‌های اول زمانی که تأسیس این درمانگاه پیشنهاد شد نظرات منفی نیز مواجه شد، اما این همدلی ما را به جایگاه شایسته و بایسته می‌رساند تا از ظرفیت پزشکی درون سپاه استفاده کنیم و رونق در این مکان لحظه‌به‌لحظه بیشتر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار