در بازدید مسئولان سازمان بازرسی از اردوگاه مراقبتی دشت جوپاری کرمان آخرین اقدامات صورت گرفته در راستای طرد اتباع خارجی غیرمجاز از استان تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، بازرس کل امور خارجه، واحدهای تابعه مجلس و ریاست جمهوری  سازمان بازرسی کل کشور ، مشاور معاون سیاسی و قضایی سازمان بازرسی به‌ همراه بازرسان کل استان از اردوگاه مراقبتی کرمان بازدید کردند.

در این بازدید روح‌الله خضری‌پور، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان به تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته در راستای بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به کشورشان پرداخت و بیان کرد: تمام تمهیدات لازم برای بازگشت اتباع غیرمجاز به کشورشان فراهم شده است. 

وی با اعلام آخرین آمار و اطلاعات در زمینه اتباع خارجی اظهار داشت: در اردوگاه مراقبتی، اتباع خارجی فاقد مدارک بعد از ثبت چهره و اطلاعات بیومتریک به کشور خود بازگردانده می شوند.

در ادامه از قسمت‌های مختلف اردوگاه بازدید و نحوه عملکرد این مجموعه مورد ارزیابی قرار گرفت. 

بازرس کل امور خارجه، واحدهای تابعه مجلس و ریاست جمهوری سازمان بازرسی کل کشور و هیات همراه همچنین از منطقه دشت جوپار کرمان بازدید کردند. 

در این بازدید از اقدامات صورت گرفته در راستای ساماندهی دشت جوپاری بازدید بعمل آمد.

دشت جوپاری منطقه‌ای در جنوب شرقی شهر کرمان است که تولید آجر در آن انجام می‌شود و سال‌ها مورد سوء استفاده حاملین و انتقال دهندگان اتباع غیر مجاز قرار می‌گرفت که از سال گذشته در دستور کار ساماندهی قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.