امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیر زاده با «علی نادری لردجانی»، مدال آور طلای المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک و عضو تیم المپیاد دانش آموزی ایران دیدار و با اهداء لوح از وی تقدیر کرد.

 امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در این دیدار ضمن تبریک کسب مقام نخست تیم المپیاد نجوم دانش آموزی ایران در هفدهمین المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک گفت: موفقیت شما آورده‌های علمی، پیشرفت و توسعه برای کشور به ارمغان خواهد آورد.

وزیر دفاع و پشتیانی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) همواره بر قدرت علمی و تولید علم تاکید ویژه‌ای دارند افزود: در این روز‌ها که همه کشور‌ها به دنبال تولید قدرت هستند و یکی از مولفه‌های قدرت در دنیا نیز توان علمی است، نقش دانشمندان، دانشجویان و دانش آموزان بسیار مهم و حیاتی است و نقش بسیار پر رنگی در پیشرفت، موفقیت و توسعه کشور دارند.

«حنانه خرم‌دشتی»، «آروین رسول‌زاده»، «محمدمهدی کشاورزی»، «آریا فاتح‌کرداری» و «علی نادری لردجانی»، نمایندگان ایران در هفدهمین دوره المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک، هریک موفق به کسب مدال طلا شدند تا ایران با این نتیجه درخشان در جایگاه اول بایستد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار