مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استان یزد گفت: قوانین و مقررات مانع فعالیت واحد‌های صنعتی در یزد مورد پایش و بررسی قرار می‌گیرد.

مرتضی محمودی مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استان یزد گفت: با توجه به تغییر رویکرد ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان مبنی بر بررسی مشکلات بخش‌های خصوصی فعال در استان که دارای تشکل و انجمن است، جلسه امروز با حضور اعضای انجمن صنایع فولاد، ذوب و ریخته گری برگزار شد.

وی افزود: بخشی از اشتغال استان برعهده این واحدهاست و امروز نیز مسائل مختلف آنها نظیر زیرساخت‌ها و ... مورد بررسی قرار گرفت.

محمودی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد مسائل مرتبط با قوانین و مقررات مانع فعالیت این واحد‌ها مورد پایش قرار گیرد و از ظرفیت قانونی شورای گفتگوی دولت و بخشی خصوصی برای حل این مسائل استفاده کنیم.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استان اظهار داشت: در زمینه تامین مسکن کارگران و کارمندان این حوزه هم تصمیم گرفته شد تا زمین از سوی دولت تامین شده و با همکاری بخش خصوصی، مسکن برای کارگران ساخته شود.

وی تصریح کرد: در زمینه تامین انرژی واحد‌ها نیز مقرر شد امکان سرمایه گذاری واحد‌ها برای تامین زیرساخت برق خورشیدی فراهم شود تا در آینده شاهد رشد و رونق بهتر صنعت و ریل گذاری به سمت افزایش بهره وری و تکمیل زنجیره ارزش و قطعه سازی باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار