نمایشگاه عرضه مستقیم کالا امروز در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و همزمان با سراسر استان گیلان افتتاح شد.

نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا جهت تنظیم بازار، عرضه با کیفیت اقلام و با قیمت مناسب در قالب ۱۸۰ غرفه از عصر امروز (چهارشنبه ۲۱ شهریور ماه) به مدت ۱۰ روز در محل نمایشگاه بین المللی رشت واقع در جاده رشت تهران و همزمان در ۸ نقطه گیلان آغاز به کار کرد.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان در جریان بازدید از نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در رشت گفت: مردم می‌توانند اقلام مورد نیاز خود مانند گوشت، مرغ، پوشاک و لوازم التحریر مدرسه را از این نمایشگاه تهیه کنند.

به گفته او، انواع محصولات ویژه دانش آموزان در فصل تحصیلی با تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصد نسبت به بازار در نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در گیلان ارائه می‌شود.

آغاز به کار نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در گیلان

استاندار گیلان افزود: تولیدکنندگانی از سراسر کشور محصولات و تولیدات خود را با قیمت مناسب و تنوع بالا در غرفه‌های این نمایشگاه و سایر شهرستان‌های استان گیلان عرضه می‌کنند.

آغاز به کار نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در گیلان

عباسی با تأکید بر لزوم توجه تولیدکنندگان به عرضه محصولات خود در نمایشگاه‌های پاییزه و بهاره تصریح کرد: فرهنگ توزیع کالا با قیمت و کیفیت مناسب باید در بازار ایجاد شود و اعتماد مردم به کالا‌های تولیدی کشور اعتماد کنند، واحد‌های تولیدی سرمایه خود را برای تولید کالا هزینه کرده و در کشور اشتغال ایجاد کرده اند.

آغاز به کار نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.