کارشناس بازار سرمایه گفت: حجم معاملات امروز ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون برگه سهم با ارزش معاملاتی ۳ هزار و ۶۴۸ میلیارد تومان ثبت شد.

کوروش آسایش کارشناس بازار سرمایه گفت: شاخص کل بورس امروز با کاهش ۰.۲ درصد به ۲ میلیون و ۸۴ هزار واحد رسید. شاخص کل هم وزن هم با افزایش ۰.۷۳ درصد به ۶۷۳ هزار و ۵۴۹ واحد رسید. حجم معاملات امروز ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون برگه سهم با ارزش معاملاتی ۳ هزار و ۶۴۸ میلیارد تومان ثبت شد.

این کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: سرانه خرید حقیقی‌ها امروز ۳۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سرانه فروش ۳۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بود و ۱۰۶ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سرمایه تزریق کردند. همچنین امروز ۶۶ درصد بازار به عبارتی ۵۱۹ نماد مثبت و حدود ۳۴ درصد بازار یعنی ۲۶۶ نماد منفی به کار خود پایان دادند.

او افزود: امروز شاهد ورود ۳۴ میلیارد تومان نقدینگی به صنعت بانکی بودیم و بیشترین خروج نقدینگی از صنعت محصولات شیمیایی بود. در حال حاضر بازار سرمایه در سطوح ارزنده قرار دارد و شاهد رشد نرخ ارز نیمایی هستیم. با توجه به تغییرات ریاست سازمان بورس بازار این پالس را گرفته که تغییرات آغاز شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار