مدیر امور سینمایی استان کردستان با اشاره به اینکه فیلم کمدی تگزاس ۳ در سال جاری پرفروش فیلم بوده است، گفت: ۴۰ هزار نفر در سینما بهمن سنندج، مخاطب این فیلم بوده اند.

حیدر مردای در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان ضمن تبریک روز سینما به مردم فرهنگ دوست استان، اظهار کرد: از اول فروردین سال جاری تاکنون ۱۵۰ هزار نفر در سینماهای استان از فیلم های مورد علاقه خود دیدن کرده اند.

مدیر امور سینمایی استان کردستان افزود: از این میزان ۱۱۰ هزار نفر در سینما بهمن سنندج، ۲۵ هزار نفر در سینما مهر سقز و ۱۵ هزار نفر نیز سینما آزادی بیجار بودند.

وی گفت: پر بازدید‌ترین فیلم‌ها در ژانر کمدی تگزاس ۳، در ژانر عاشقانه مست عشق، در ژانر اجتماعی فیلم بی بدن و در ژانر کودکان ایلا در جستجوی قهرمان بوده است.

مرادی با بیان اینکه سینما بهمن سنندج جزء ده سینمای برتر ایران است، افزود: در اواخر سال ۱۴۰۳ مجددا ساخت تائتر کودک در سالن شماره ۶ سینما آغاز می شود.

وی یادآور شد: دو سال است که سینما مهر نایسر آماده بهره‌برداری است و تنها مشکل بحث حقوقی سینما است که با کمک مسلولین دی ربط رفع مشکل و به بهره‌برداری خواهد شد.

مرادی با اشاره به بهره برداری از طرح توسعه سینما رو باز این پردیس سینمایی در سال ۱۴۰۱ گفت: این سینما برای فصل‌های پاییز و زمستان نیز قابل استفاده است .

۲۱ شهریور به نام روز سینما نامگذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.