معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درباره توطئه‌های جریان استکبار علیه کشورمان نکاتی را بیان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عرب انصاری معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره توطئه‌های جریان استکبار علیه کشورمان بیان کرد: همواره و پس از سالها توطئه‌های استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی و مردم دنیا شدیدتر و متنوع‌تر می‌شود و هم طبیعتاً مقاومت ملت انقلابی به ویژه مردم خط مقدم شیوه های جدیدتری پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: الان خوشبختانه مدتی است که ما دعواهای حقوقی را علیه آمریکا شروع کرده‌ایم، این موضوع مقبولی بود چون آمریکا همیشه میزد و در میرفت اما با توجه به دعاوی حقوقی در دادگاه بین‌الملل مجبور به پاسخگویی است.

حجت الاسلام والمسلمین عرب انصاری گفت: شیوه‌های مبارزه آمریکا علیه ملت ایران ولو اینکه درحال به روز رسانی است اما تقریبا نخ نما شده است، علتش هم در واقع دشمنی آمریکا علیه ملت ایران است. ما بحمدالله حوزه مقاومت را در منطقه تشکیل دادیم و دانشگاه های دنیا را فتح کردیم؛ اینها اتفاقات بزرگی است.

وی افزود: امروز محور مقاومت در حال مبارزه با استکبار جهانی است و این خبر بسیار نوید بخشی است. همان روزی که دانشگاه در آمریکا قرار است بازگشایی شود تبدیل می‌شود به روز مبارزه با خصلتهای استکباری و کودک‌کشی آمریکا در غزه  محکوم می‌شود.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات  بیان کرد: خوشبختانه جوانهای فهیم دانشگاه های آمریکا علیه آمریکا قیام کرده‌اند. به نظرم امروز ابزار و شیوه‌هایی که همیشه در اختیار آمریکا بود در اختیار گروه‌های مقاومت ملت مظلوم قرار گرفته و به طور طبیعی آمریکا به عنوان محور شرارت معرفی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار