شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام از نور آزاردهنده چراغ‌های برخی از خودرو‌ها که می‌تواند عاملی برای تصادف خودرو‌های دیگر شود گلایه کرد.

اغلب توانایی رانندگان در هنگام شب کاهش می‌یابد عواملی نیز وجود دارد که می‌تواند به این موضوع دامن بیشتر بزند. یکی از عوامل مهم نوع چراغ‌های خودرو‌های مقابل در خیابان‌ها و جاده‌ها است.

به طور مثال استفاده از نور بالا در هنگام رانندگی اصول و قواعدی دارد که باید رانندگان از آنها تبعیت کنند تا دید رانندگان خودرو‌های مقابل کاهش نیابد و منجر به حوادث ناگوار نشود.

موضوع دیگری که دغدغه شهروند خبرنگار ما شده است استفاده از لامپ‌هایی است چه در حالت نور بالا و چه غیر از آن؛ در همه حال رانندگان خودرو‌های مقابل را آزار می‌دهد.

به همین جهت شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی درخواست کرد تا به این موضوع رسیدگی کنند و از خطر تصادفات رانندگی تا حدودی جلوگیری شود.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و احترام؛ متاسفانه جدیدا لامپ‌هایی بر روی چراغ‌های خودرو‌ها عمدتا خودرو‌های اسپورت  نصب می‌گردد؛ نور این لامپ‌ها بقدری زیاد است که موجب ناراحتی خودرو‌های جلویی در حین رانندگی شب هنگام می‌شود. از پلیس محترم راهنمایی و رانندگی تقاضا دارم اینگونه موارد را که می‌تواند منجر به تصادف خودرو‌های دیگر شود رسیدگی کند.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار