سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: شبکه‌سازی اجتماعی در گرامیداشت برنامه‌های دفاع مقدس قابل‌توجه است.

شوشتری، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در جلسه ستاد بزرگداشت مناسبت‌های هفته دفاع مقدس و مقاومت استان گفت: شبکه‌سازی اجتماعی با محوریت مردمی، افراد صاحب نفوذ، مؤثران و فعالان استان در شهرها و روستاها به‌منظور فضاسازی مطلوب در راستای ایجاد شور و نشاط، امری قابل‌توجه و ضروری است.

وی بیان کرد: فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت جزو ارزش‌های بنیادی یک جامعه است و هرگونه انحراف در این مهم، نشانگر موضوعات دقیق در جامعه خواهد بود و مردمی کردن این حوزه، بسیار ضروری و حائز اهمیت است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با تأکید بر نقش محوری بانوان در گسترش فرهنگ ایثار و مقاومت عنوان کرد: برجسته‌سازی نقش بانوان و تأثیرگذاری این قشر از جامعه در حوزه ایثار و شهادت و مقاومت، امری قابل‌توجه است و باید در هفته دفاع مقدس به این مهم پرداخته و همچنین به ذائقه جوانان نیز به‌صورت جدی توجه شود.

شوشتری گفت: هیجان و جنب‌وجوشی که در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس شکل می‌گیرد، نمایانگر عِرق و علاقه ما به این بخش بوده که نیاز است، فضاسازی و استقرار غرفه‌های ایستگاه صلواتی و بانوان در برنامه‌ها به‌صورت پررنگ دیده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار