شهردار کرج از برگزاری نمایشگاه بزرگ عرضه و فروش لوازم تحریر ایرانی در آستانه سال تحصیلی خبر داد.

کیانی گفت: دومین نمایشگاه بزرگ عرضه و فروش لوازم تحریر ایرانی با عنوان نوشت البرز با بیش از ۲۰ غرفه در فرهنگسرای کوثر برپا خواهد شد.

او زمان برپایی این نمایشگاه را از ۲۴ شهریورماه تا ۶ مهرماه عنوان کرد و افزود: در شرایطی که تهاجم فرهنگی و برنامه‌های غیرایرانی و غیر اسلامی بخش زیادی از لوازم تحریر کودکان و نوجوانان را اشغال کرده، تجمیع و عرضه محصولات با کیفیت ایرانی با طراحی و تصاویر مناسب که با قیمت مناسبی به شهروندان عرضه شود، از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

وی گفت: تلاش کردیم با توزیع محصولات به قیمتی پایین‌تر از قیمت بازار بتوانیم بخشی از نیاز جامعه به این محصولات را که در آستانه سال تحصیلی با تقاضای گسترده‌ای روبروست، پاسخ دهیم.

 

شهردار کرج افزود: نمایشگاه نوشت البرز در فرهنگسرای کوثر واقع در چهارراه کارخانه قند از روز شنبه ۲۴ شهریورماه از ساعات ۱۷ تا ۲۲ میزبان مراجعه کنندگان خواهد بود.

این مسئول از پیش بینی برنامه‌های جنبی همزمان با برپایی این نمایشگاه با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد و اضافه کرد: رصد نجومی، قصه گویی، کارگاه‌های آموزشی، کارگاه‌های هنری، بازی‌های بومی، محلی و خانوادگی بخشی از این برنامه‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار