رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان گفت: مراسم جشن فارغ‌التحصیلی ۱۷۸ دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز خاش همراه با اهدای تندیس و تجلیل از دانشجویان برگزار شد.

 ابوالفضل توسلی در مراسم جشن فارغ‌التحصیلان خاش با ابراز خرسندی به خاطر حضور در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم، بیان کرد: دانشگاه پیام نور به وجود تمام شما محصلان افتخار کرده، چرا که شما فارغ‌التحصیلان سرمایه‌های این استان بوده و با تعهد و تخصص خود در پیشرفت و توسعه این منطقه اثرگذار خواهید بود.

وی با بیان اینکه فارغ‌التحصیلی آغاز یک راه جدید است، افزود: دانشگاه پیام نور مرکز خاش پیشرو و تنها دانشگاه جامع دولتی بوده که با وجود یک‌هزار و ۴۰۰ دانشجوی بومی در این شهرستان فعال است.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با اشاره به اخذ مجوز مرکز رشد در دانشگاه پیام نور خاش، ادامه داد: بیشترین افتخارات دانشجویی این دانشگاه در جشنواره‌ها از مرکز خاش بوده است.

وی اظهار کرد: دانشگاه پیام نور، دانشگاهی دانشجو محور، مهارت آفرین و جامعه محور است، در این زمینه تاکنون ۶۰ درصد محصلان این دانشگاه در دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان جذب شدند.

توسلی افزود: هدف ما توسعه عدالت آموزشی در مناطق دورافتاده و کم برخوردار منطبق بر بیانیه گام دوم است، اکنون ۱۰ مرکز دانشگاه پیام نور در سطح استان در شهرستان‌های زهک، زابل، زاهدان، خاش، سراوان، نیکشهر، چابهار، راسک، سوران و ایرانشهر فعال بوده که در مجموع پذیرای بیش از ۱۰ هزار دانشجوی بومی در سطح استان است.

مراسم جشن فارغ‌التحصیلی ۱۷۸ دانشجوی دانشگاه خاش برگزار شد

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز خاش در ادامه جشن فارغ‌التحصیلان دانشجویان این دانشگاه بیان کرد: آیین دانش آموختگی ورودی‌های سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ این دانشگاه با هدف ایجاد فضایی به یادماندنی و با حضور دانش آموختگان همراه با خانواده‌هایشان، استادان و مسوولان دانشگاه استان و رئیس شورای شهرستان در محل تالار هامین این شهرستان برگزار شد.

محمود محمدی افزود: در این دوره از ۱۷۸ نفر فارغ‌التحصیل در رشته‌های علوم تربیتی و روان شناسی تجلیل به عمل آمد.

وی ادامه داد: شما دانشجویان در بهترین دانشگاه تحصیل کرده‌اید که از جایگاهی برتر و شایسته در میان دانشگاه‌های شهرستان برخوردار است، گویای این امر کسب رتبه‌های برتر در آزمون‌های استخدامی است.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز خاش با بیان اینکه جامعه‌ای رشد می‌کند که در آن افراد باسواد رشد کرده باشد، اظهار کرد: این دانشگاه مورد اعتماد بالای مردم و نخبگان منطقه بوده و این سرمایه مناسبی برای توسعه این نهاد علمی است.

 برنامه‌های متنوعی از جمله اجرای موسیقی، طنز و اهدای تندیس در این مراسم اجرا و دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور خاش در پایان آیین سوگندنامه خود را قرائت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار