باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می‌کند تا از مراسم جشن بیعت در سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) فیلم و عکس (بدون لوگو) تهیه کنید و برای ما ارسال کنید.

فردای روز شهادت امام حسن عسکری مصادف با نهم ربیع الاول آغاز امامت حضرت بقیه الله الاعظم امام مهدی (عج) است. شیعیان جهان به ویژه ایرانی‌ها سالروز آغاز امامت خورشید جهان بشریت، مروارید فروزان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و برقرار کننده حکومت عدل در سراسر جهان را جشن بزرگی برگزار می‌کنند و بار دیگر با امام زمان خودشان بیعت می‌کنند.

به همین مناسبت باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می‌کند تا از مراسم جشن عید بیعت در سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) فیلم (به صورت افقی و بدون لوگو) و عکس تهیه کنید و با ما به اشتراک بگذارید.

شماره تلفن ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ را در گوشی همراه خود ذخیره و از طریق نرم افزار بله، ایتا، تلگرام، واتساپ و روبیکا، نکات، تصاویر و فیلم‌های خود را برای ما ارسال کنید.

مراسم بیعت با امام زمان

جشن بیعت با امام زمان

جشن بیعت در سالروز آغاز امامت

مراسم آغاز امامت

جشن سالروز آغاز امامت امام زمان

عکس‌ها و ویدئو‌های مربوط به رویداد‌های خبری و اتفاقات جالب پیرامون خود را برای انتشار در سایت و شبکه‌های اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از طریق شناسه Shahrvandyjc@ (شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷) یا از طریق صفحه صدای مردم برای ما ارسال کنید.

نکته مهم: هنگام عکاسی یا فیلم‌برداری، تلفن همراه خود را به صورت افقی بگیرید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.