مناظره انتخاباتی دو نامزد دموکرات و جمهوری خواه در آمریکا واکنش‌هایی را در فضای مجازی به دنبال داشت.

مناظره تلویزیونی دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه و کامالا هریس، نامزد حزب دموکرات واکنش‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت.

برخی بر این اعتقاد بودند که عملکرد هریس بهتر از ترامپ بود و عده نیز ترامپ را مسلط‌تر از هریس تلقی کردند.

بر اساس نظرسنجی سی ان ان که توسط اس اس آر اس انجام شده است، ۶۳ درصد رای دهندگان ثبت شده که مناظره روز سه شنبه بین کاملا هریس و دونالد ترامپ را تماشا کردند، اعلام کردند هریس عملکرد بهتری داشته است. این در حالی بود که برخی نیز اعلام کردند ترامپ در اظهارات خود جزئیات بیشتری درباره هر موضوع ارائه کرد.

واکنش‌ها در فضای مجازی به مناظره انتخاباتی

این در حالی بود که عده‌ای از جانبداری شبکه‌ای بی سی از هریس انتقاد کردند. در این میان، تصاویری در ایکس در انتقاد از حمایت‌ای بی سی از کاملا هریس در مناظره با دونالد ترامپ منتشر شد.

مناظره انتخاباتی هریس و ترامپ در آمریکا

تامی لرن مجری و مفسر برنامه‌های تلویزیونی در پیامی در ایکس نوشت:‌ای بی سی حتی سعی نمی‌کند بی طرف باشد. آنها در حال مناظره با ترامپ هستند.

تامی لرن

کریس والاس مجری سی ان ان اعلام کرد مناظره امشب برای دونالد ترامپ ویرانگر بود.

کریس والاس

ایمانوشکا (emanoshka) فعال رسانه اماراتی در واکنش به مناظره انتخابات آمریکا در حساب کاربری ایکس خود نوشت: ترامپ در این مناظره چند بار دروغ گفت. او درباره این که مهاجران حیوانات خانگی را می‌خورند، درباره انرژی و درباره قیمت گاز دروغ گفت، اما ترامپ و کاملا هر دو درباره حمایت از اسرائیل اتفاق نظر داشتند.

ایمانوشکا

گلن گرینوالد خبرنگار و نویسنده آمریکایی در ایکس نوشت: دیوید مویر مجری‌ای بی سی دونالد ترامپ را بیش از کاملا هریس مورد انتقاد و حمله قرار می‌دهد. کامالا می‌تواند آرامش داشته باشد، زیرا مجریان‌ای بی سی مناظره را برای او مدیریت می‌کنند.

گرین والد

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در توئیتی در واکنش به مناظره کاملا هریس با دونالد ترامپ نوشت:
آمریکا امشب توانست رهبری را که من افتخار کار در کنار وی را در سه سال و نیم گذشته دارم مشاهده کند. دیگر از این دقیق‌تر نمی‌شد. هریس معاون رئیس جمهور ثابت کرد بهترین گزینه برای راهبری ملت ما به سمت جلو است. ما به عقب باز نخواهیم گشت.

جو بایدن

بعد از مناظره امشب طبق گزارش واشنگتن پست کمپین هریس خواستار مناظره دوم با ترامپ شده است. 

ترامپ گفته است «در مناظره امشب شکست خورد برای این خواستار مناظره دوم شده وگرنه اگر در مناظره پیروز می شدی، مناظره دیگری انجام نمیدادی. شاید اگر در یک شبکه منصفانه باشه آنرا انجام بدهم.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار