معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان از ثبت‌نام ۵۲ هزار نوآموز و کلاس اولی در استان خبر داد.

 معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان با اشاره به ثبت‌نام ۵۲ هزار نوآموز و کلاس اولی در استان گفت: بیش از ۱۹۵ هزار نفر در مقطع ابتدایی آموزش و پرورش لرستان مشغول به تحصیل هستند.

علی‌اکبر دریکوند با بیان اینکه پیش‌بینی شده امسال بین ۳۰ تا ۳۲ هزار نفر کلاس اولی در سال تحصیلی جدید در مدارس استان داشته باشیم، افزود: تاکنون ۲۸ هزار نفر کلاس‌اولی در استان ثبت‌نام شدند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان گفت: همچنین پیش‌بینی ثبت‌نام نوآموزان برای سال تحصیلی جدید در استان ۲۸ هزار نفر برآورد شده است که تاکنون ۲۴ هزار نفر از پیش‌دبستانی‌ها به صورت قطعی ثبت‌نام شدند.

دریکوند اضافه کرد: هم‌اکنون ۳۲۱ مدرسه در مقطع ابتدایی در لرستان داریم که آماده پذیرش دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید هستند.

وی بیان کرد: بخشی از این مدارس تخریبی هستند که نیازمند بازسازی و نوسازی بوده، اما با توجه به کمبود فضا به ناچار از آنها برای تحصیل دانش‌آموزان استفاده می‌کنیم.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان گفت: در بحث تجهیزات آموزشی نیز با مشکلاتی مواجه هستیم، اما با تخصیص مبالغی برای تجهیزرات مدارس استان امید می‌رود با تزریق به موقع این اعتبارات بتوانیم بخشی از تجهیزات را تامین و یا به روز کنیم.

برچسب ها: مدرسه ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.