فرماندار زرآباد گفت: ۲۵ میلیارد تومان برای ترمیم پل‌های آسیب دیده ناشی از سیل اخیر این شهرستان اختصاص یافته است.

کوروش محمدی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات پل‌های آسیب دیده این شهرستان در حضور اعضای شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور، اظهار کرد: در سیل اخیر به بخش کشاورزی و راه‌های ارتباطی زرآباد خسارت میلیاردی وارد شد به طوری که هنوز تردد در قسمت نوار ساحلی به سختی انجام می‌گیرد.
وی تصریح کرد: بارش بی سابقه ۳۰۰ میلیمتر بارندگی به همراه طغیان رودخانه‌های محلی باعث شکسته شدن، چهار پل در بخش کاروان زرآباد شد.
وی ادامه داد: زرآباد در محور ترانزیتی دو بندر استراتژیک بندرعباس و بندر چابهار قرار دارد و روزانه صد‌ها وسائط نقلیه در این محور تردد می‌کند و اگر کار ترمیم و بازسازی این پل‌ها بزودی صورت نگیرد با کوچکترین بارندگی شاهد مسدود شدن این محور استراتژیک خواهیم بود.
فرماندار زرآباد افزود: مسدود شدن این محور باعث خسارت به بخش‌های مختلف دو بندر، بندرعباس و بندر چابهار خواهد شد.
محمدی با اشاره به اینکه زرآباد یک شهرستان بحران خیز است، بیان کرد: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زرآباد نیاز مبرم به ماشین الات سنگین دارد و امیدواریم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: در فصل مونسون قرار داریم و متاسفانه تردد در جاده نوار ساحلی زرآباد به سختی در حال انجام است.
وی افزود: کار فرما از طریق شرکت کاشیگری نسبت به احداث رمپ‌های ورودی و خروجی روستا‌های بخش کاروان به ویژه روستای سندسر و گنجک اقدام کنند

برچسب ها: فرمانداری ، ترمیم پل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار