در حالی که تنها چند ساعت به مناظره تلویزیونی نامزد‌های انتخابات آمریکا باقی مانده است، دو طرف لفاظی‌های خود را تشدید کرده‌اند.

کامالا هریس، نامزد حزب دموکرات و دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه آماده می‌شوند تا ساعاتی دیگر برای اولین بار در یک مناظره تلویزیونی مقابل یکدیگر ظاهر شوند. 

به گزارش رویترز، در آستانه پخش این مناظره هر دو طرف حملات لفظی علیه یکدیگر را افزایش داده اند. ترامپ در یک مصاحبه تلفنی با ان‌بی‌سی نیوز هریس را به تغییر سیاست‌های خود متهم کرد و گفت: «شما هرگز نمی‌دانید باید انتظار چه چیزی را از او داشته باشید. او در طول چند سال همه سیاست‌های خود را تغییر داده است». 

از سوی دیگر، هریس توجه مخاطبان خود را به «دروغ‌های ترامپ» جلب کرد و در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «دونالد ترامپ واقعا با حقیقت مشکل دارد». 

رویارویی هریس و ترامپ که ساعت ۹ شب به وقت محلی و ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه بامداد به وقت تهران صورت می‌گیرد، به ویژه برای هریس اهمیت دارد، زیرا نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که بیش از یک چهارم رای‌دهندگان هنوز احساس می‌کنند به اندازه کافی درباره او اطلاعات ندارند. این مناظره به او که پیش‌تر دادستان بوده فرصتی خواهد داد تا از پرونده‌های کیفری ترامپ نهایت استفاده را برده و آن را به عنوان برگ برنده خود به کار گیرد. 

ترامپ که پیش از این بار‌ها به هریس حمله شخصی کرده و ظاهر، جنسیت و نژاد او را مورد تمسخر قرار داده، ممکن است در صورت ادامه این روند در مناظره، بازخورد‌های منفی دریافت کند. گزارش‌ها حاکی از آن است که مشاوران ترامپ و دیگر جمهوری‌خواهان به او توصیه کرده‌اند که در طول مناظره صحبت‌های خود را روی مسائل اقتصادی و بحران مهاجرت متمرکز کند.

مترجم: زهرا نجفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار