مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: پرداخت هزینه‌های ساخت مسکن برای متقاضیان را کاهش و قیمت زمین را به صفر رسانده‌ایم.

خشایار باقر پور در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه تعداد واحدهای مسکن اقتصادی که کلنگ زنی شده  ۳هزار و۳۰۰ واحد بوده است گفت: ۱۳ درصد از ۳هزار و۳۰۰ واحد مسکن اقتصادی واحدهای ۲۵ متری است و تمامی جنجال‌ها بر روی ساخت  ۴۰۰ واحد است.

باقرپور اظهار کرد: تمامی نقشه راه‌ها در این بخش طراحی شده است و تمامی واحدهای مسکن اقتصادی در این دوره به صورت کاملا هوشمند و تمام مدرن ساخته خواهد شد.

مديرعامل اتحادیه تعاونی های عمرانی تهران اظهار کرد: واحدهای مسکن اقتصادی ما با تمامی تجهیزات هوشمند برای هر متر مفید ۳۰ میلیون تومان  تمام  می شود گفت:  متوسط قیمت مسکن در تهران هم ۸۸ تا ۸۹ میلیون تومان است که اجرا و ساخت این واحدها برای متقاضیان سه برابر کمتر خواهد بود.

او یادآور شد: ساخت و اجرای این واحدها نشان میددهد که‌ ما در ساخت مسکن استطاعت پذیر موفق بوده‌ایم و اولین تجربه ما از ساخت مسکن تمام هوشمند  است که به خوبی در حال اجرا است‌.

باقرپور بیان کرد: ساخت واحدهای مسکن اقتصادی با یک سوم متوسط بازار به متقاضیان عرضه می شود.

وی در خصوص نحوه پرداخت مبالغ این پروژه ها گفت: ۱۵ درصد از این مبلغ به صورت پیش پرداخت انجام می شود و حدود ۳۵ درصد در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه بدون ضامن و بدون سپرده‌ گذاری بوده و ۵۰درصد از مبلغ باقی مانده هم در قالب اقساط بلند مدت از سوی متقاضیان پرداخت می شود.

برچسب ها: ساخت مسکن ، مسکن ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار