رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال از خانه‌ای در شرق تهران خبر داد.

سرهنگ مهدی افشاری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق در محدوده تهرانپارس شدند. رسیدگی به این پرونده در پی انجام اقدامات اطلاعاتی در دستورکار ماموران این پلیس قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد یک دستگاه موتورسیکلت سنگین CB۱۳۰۰ قاچاق در پارکینگ یک منزل مسکونی در محدوده تهرانپارس نگهداری می‌شود.

وی با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم برای بازرسی از این خانه دریافت شد، گفت: در ادامه ماموران پلیس امنیت اقتصادی با ورود به ساختمانی مسکونی مشاهده کردند که این موتورسیکلت مذکور را در پارکینگ این خانه پنهان کرده‌اند.  

افشاری با بیان اینکه این موتورسیکلت فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی بوده و در سامانه نیز ثبت نشده بود، گفت:‌ پرونده قضایی مربوطه در این خصوص تشکیل شده و موتورسیکلت مذکور نیز که تردد آن در سطح شهر مجاز نبوده و فاقاد پلاک هم بود، تحویل سازمان اموال تملیکی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی موتورسیکلت سنگین کشف شده را بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد و اعلام کرده‌اند، گفت: در این خصوص پرونده‌ای نیز تشکیل شده و به همراه متهم برای ادامه روند رسیدگی به دادسرا ارجاع شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار