نماینده حوزه انتخابیه سراوان گفت: هلال‌احمر یک نهاد محبوب در بین مردم است که به‌صورت داوطلبانه خدمت‌رسانی می‌کند.

محمد نور دهانی در نشست با مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: هلال‌احمر یک نهاد مردمی و محبوب در بین مردم است که اعضای آن داوطلبانه خدمات‌رسانی می‌کنند.

 
وی افزود: چنانچه حادثه‌ای اتفاق بیفتد ما می‌بینیم که هلال‌احمر به‌عنوان اولین گروه مشغول امدادرسانی است در هر اتفاق، حادثه، سانحه، سیل، زلزله، طوفان و آتش‌سوزی داوطلبان و امداد هوایی این جمعیت به کمک مردم می‌شتابند.
 
 
نماینده حوزه انتخابیه سراوان عنوان کرد: هلال‌احمر به‌عنوان یک نهاد امدادرسان در ذهن مردم ما نقش بسته و اقدامات هلال‌احمر تنها مربوط به داخل کشور نیست، اگر در خارج از کشور هم مردم آسیب‌دیده باشند هلال‌احمر کشور ما به آنها امدادرسانی می‌کند.
 
سید محمدمهدی سجادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان نیز در این نشست صمیمی گفت: ما عظمت کار و اثرگذاری کار عزیزان در حوزه هلال‌احمر به‌ویژه جوانان را که بدون هیچ چشمداشتی در این سازمان خدمت می‌کنند را درک می‌کنیم. این سازمان کاملاً مردمی بوده و از دل مردم برخاسته است.
 
وی افزود: جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان عضو پرافتخار سازمان صلیب سرخ جهانی یکی از معتبرترین سازمان‌های امدادی در سطح بین‌المللی و برخوردار از نیرو‌های متخصص و مجرب است و کارنامه درخشان آن در مأموریت‌های انسان‌دوستانه فرامرزی، موجب عزت و افتخارآفرینی برای ملت شریف ایران بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار