ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

 سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این مراسم با اشاره به خدمات مجاهدان سردار فقیری در طول دوران خدمت ایشان، بیان کرد: امروز وظیفه داریم تا قدردان زحمات مجاهدی بزرگ باشیم.
 
 وی افزود: در طول تاریخ اسلام و استقرار حکومت الهی از صدر اسلام تا کنون این انقلاب اسلامی است که توانسته بیش از چهار دهه حکومت الهی را مستقر نماید.
 
 شفائی افزود: علی‌رغم همه دشمنی‌هایی که معاندان و دشمنان دین برای ضربه‌زدن داشتند؛ اما بصیرت، اتحاد و همدلی مردم ما شکست آنان شد و همه این موارد دست‌به‌دست هم داد تا شاهد یک نظام ولایی باشیم.
 
 وی تصریح کرد: بالاترین منتی که خداوند بر ما دارد نظام ولایی است که در اختیار ما قرار داده است.
 
 فرمانده سپاه سلمان با تأکید بر این مسئله که وظیفه اصلی ما دفاع از دین خدا است؛ اظهار کرد: در برابر هجمه‌ها و توطئه‌های دشمن همه ما وظیفه دفاع از دین الهی را داریم.
 
 وی با اشاره به فرموده امام خمینی رحمت‌الله علیه مبنی بر اینکه «حاکمیت الهی آن‌قدر مهم است که ارزش دارد امام فدای آن شود.» ادامه داد: همان‌طور که امام حسین (ع) و سایر ائمه اطهار در راه حفظ دین خدا دفاع کردند و به شهادت رسیدند.
 
 شفائی همچنین با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سال ۱۴۰۱ بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود چند توصیه مهم را بیان فرمودند «نگذارید یاد امام در جامعه کم‌رنگ شود، نگذارید یاد امام را کم‌رنگ کنند، نگذارید امام را تحریف کنند.
 
 فرمانده سپاه سلمان ادامه داد: امام خامنه‌ای عزیز در بخش دیگر توصیه‌هایشان فرمودند «نگذارید رده‌های ارتجاع در کشور نفوذ کنند و جاگیر بشوند و جنگ روانی در کشور اثرگذار شود» و امروز همه ما وظیفه داریم تا با پیروی از رهنمود‌های مقام عظمای ولایت برای دفاع و پاسداری از انقلاب اسلامی مجاهدت کنیم.

برچسب ها: سپاه سلمان ، انتصاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار