نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: برای اینکه شاهد تحول باشیم، باید از ظرفیت‌ها و استعداد‌های کشور و استان استفاده کنیم.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار جمعی از کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و جمعی از تعاونگران به مناسبت هفته تعاون گفت: کار تعاونی‌ها بسیار با ارزش و با اهمیت است چرا که همواره با اقتصاد مردم و جامعه سر و کار دارند.

او با بیان اینکه تأکید رهبر معظم انقلاب همواره مسئله اقتصاد و رونق اقتصادی است افزود: کشورمان ایران و استانمان خراسان جنوبی از نظر ظرفیت‌های اقتصادی بسیار غنی است و ظرفیت‌ها و استعداد‌های بالایی دارد که باید از این ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده شود تا شاهد تحول باشیم.

آیت الله عبادی اظهار کرد: امیدواریم فعالیت‌ها و برنامه‌هایی که در دولت سیزدهم از نظر مسائل اقتصادی و مقاومت در مقابل کارشکنی‌های بین‌الملل شکل گرفت در این دوره پیگیری و حفظ شود.

اشرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز در این دیدار با ارائه گزارش از فعالیت‌های انجام شده در استان از سوی تعاونی‌ها گفت: هم اکنون ۶۵۸ تعاونی در خراسان جنوبی فعالیت می‌کنند که در هفته تعاون امسال ۱۳ تعاونی جدید راه اندازی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار