دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر گفت: محموله بزرگ فشنگ جنگی به تعداد ۲۵ هزار عدد توسط نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی ماهشهر شناسایی و توقیف شد.

مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر گفت: طبق گزارش‌های دریافت شده از سوی منابع امنیتی، تیم‌های فنی مشترک پاوا و اداره کل اطلاعات استان و پلیس اطلاعات شهرستان پس از رصد و بررسی‌های دقیق، موفق به شناسایی شبکه‌ای از قاچاقچیان حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

او افزود: متهمان با هماهنگی قاچاقچیان عراقی و با استفاده از معابر دریایی اروندکنار در شهرستان آبادان، محموله‌ای از مهمات جنگی را از طریق مسیر آبی به شهرستان هندیجان منتقل کرده بودند و قصد انتقال آن به شهرستان شادگان را داشتند.

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر ادامه داد: پس از صدور دستورات قضایی و هماهنگی‌های لازم، تیم‌های عملیاتی وارد عمل شده و در یک عملیات هماهنگ، ۲ خودروی حامل این محموله در کیلومتر پنج جاده ماهشهر به هندیجان توقیف و ۲ نفر نیز بازداشت شدند.

آقای محمدی اضافه کرد: در بازرسی از این خودروها، ۲۵ هزار و ۱۳۰ فشنگ جنگی شامل ۱۸ هزار و ۸۳۰ فشنگ کلت کمری و ۶ هزار و ۳۰۰ فشنگ کلاشینکف به همراه چهار قنداق کلاشینکف کشف و ضبط شد.

برچسب ها: خوزستان ، فشنگ جنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.