فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند سارقان وسایل داخل خودرو با ۹۰ فقره سرقت در این استان خبرداد.

سردار حمید هداوند اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره لوازم داخل خودرو در نقاط مختلف استان البرز، بررسی موضوع با هدف دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات تخصصی و استفاده از شگرد‌های پلیسی به سرنخ‌هایی از سارقان رسیده و سرانجام پس از هماهنگی با مرجع قضایی، هفت سارق را شناسایی و طی عملیات‌های جداگانه آنان را در نقاط مختلف استان دستگیر کردند.

هداوند بیان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۹۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

وی گفت: متهمان در اعترافات خود اعلام داشتند به دلیل اعتیاد شدید به مصرف مواد مخدر دست به سرقت زده و پس از انجام سرقت در نقاط مختلف استان نسبت به فروش اقلام سرقتی و تهیه مواد مخدر اقدام می‌کردند.

 

هداوند با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی، ادامه داد: پلیس، شبانه روز و با تمام توان برای دفاع از نظم و امنیت جامعه تلاش می‌کند و شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

دستگیری سارقان مغازه با ۴۰ فقره سرقت در کرج‎ ‎

جانشین انتظامی البرز از دستگیری ۶ سارق ‏مغازه با ۴۰ فقره سرقت در شهرستان کرج خبر داد.

 

سرهنگ “محمد نادربیگی” اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه‌های لوکس فروشی و لوازم برقی خودرو در نقاط مختلف شهرستان کرج موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی استان البرز قرارگرفت.

وی افزود: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و بررسی صحنه‌های سرقت، ۶ نفر سارق را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قانونی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۴۰ فقره سرقت مغازه در نقاط مختلف شهرستان کرج اعتراف کرده اند، گفت: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.