نشست شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق خوزستان با موضوع بررسی مشکلات شبکه و برنامه‌ریزی برای عبور از اوج مصرف تابستان ۱۴۰۴ برگزار شد.

این نشست امروز با حضور مدیران عامل و مدیران ۲ شرکت در شرکت برق منطقه‌ای خوزستان برگزار شد و درباره بررسی وضعیت شبکه در تابستان ۱۴۰۳، در خصوص عبور موفق از پیک مصرف تابستان ۱۴۰۴ بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

علی اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در این نشست با قدردانی از کارکنان صنعت برق در خوزستان برای تامین برق پایدار و عبور موفق از اوج مصرف تابستان ۱۴۰۳، بر هماهنگی شرکت‌های مربوطه برای برنامه‌ریزی مناسب جهت عبور از اوج مصرف تابستان ۱۴۰۴ تاکید کرد.

او افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی و وقوع دماهای بالای ۴۸ درجه شبکه برق خوزستان همچنان پربار است و تفاوت شبکه برق خوزستان همین پرباری طولانی مدت است که از نیمه‌های اردیبهشت شروع می‌شود و تا اوایل آبان ادامه پیدا می‌کند.

آقای اسدی اضافه کرد: این شرایط پرباری طولانی‌مدت باعث شده فرصت اندکی برای افزایش ظرفیت و بهینه‌سازی شبکه وجود داشته باشد و باید از همه ظرفیت‌ها و تلاش شبانه‌روزی، برای تسریع در اجرای پروژه‌های موردنظر استفاده شود.

در این نشست همچنین گزارش‌هایی در خصوص چگونگی عبور موفق از اوج مصرف تابستان ۱۴۰۳ ارائه و بنا شد برای تابستان پیش‌ رو نقاط ضعف شبکه برطرف و تقویت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.