سردار عابد با تاکید بر اینکه نباید از منافع کشور در توسعه میدان آرش کوتاه بیاییم، گفت: توسعه میدان آرش از نان شب ما واجب‌تر است.

سردار عبدالرضا عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: توسعۀ میدان آرش از نان شب ما واجب‌تر است، چون این میدان مشترک است و ما نباید از منافع کشور کوتاه بیاییم. باید در این حوزه فعالانه و مطالبه‌گر عمل کنیم.

وی افزود: منتظر مجوز دولت برای استقرار تجهیزات حفاری هستیم و دکل هم برای این کار داریم، در این میدان کویتی‌ها به کمک آرامکو در قالب شرکت خلیج کار را شروع کرده و اسناد نشان می‌دهد که کشور همسایه در این میدان فعال است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
با سلام به دلاور مردان سپاه وارتش ما ملت ایران بعد از خدا اطمینان به فراست و هوش رهبری و قدرت و ایمان نیروهای مسلح عزیزمان داریم اگر در بهره برداری از میدان آرش منفعلانه برخورد کنیم این پادشاهان جنوب خلیج فارس با پررویی هرچه تمامتر منافع کشورمارا به یغما میبرند هرچند برای کشور خودشان هم هزینه نمیکنند و گاوشیر ده برای دیگرانند این حکومتهای عربی هیچگونه دفاعی از مظلومین فلسطین که نکردند ونمیکنند ولی حالا که ملت وکشور بزرگ ایران باغرب طرفدار صهیونیست و ولد نامشروع آنان در غرب آسیا مشغول نبرد است بخیال خام خود میخواهند از آب گلالود ماهی بگیرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
پس دستور روسیه چی میشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
فقط خیلی خیلی مواظب باشین حق کسی رو نخوریم و آبروی اسلام رو نبریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
میدان آرش را حربه فشار اساسی بر سازمان همکاری خلیج فارس برای ادعاهای جعلی شان در مورد جزایر سه گانه قرار دهید. در این میان نقش روانی و تبلیغی رسانه های جمعی کمتر از حضور عملیاتی و استقرار سکوها و دستگاههای حفاری در میدان مزبور نخواهد بود...
آخرین اخبار