در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، نمایشگاه نوشت افزار ایرانی- اسلامی در شهرستان زرند گشایش یافت.

حجت الاسلام سید ابوالفضل حسن زاده مسئول نمایشگاه لوازم التحریر ایرانی اسلامی گفت: نمایشگاه نوشت افزار ایرانی- اسلامی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، هیئت امنا سقاخانه ابوالفضل (ع)، اداره اوقاف و امور خیریه و... برپا شده و تا هفتم مهرماه در جوار سقاخانه ابوالفضل (ع) زرند صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برای بازدید علاقه مندان دایر است.

وی افزود: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، بسیاری از لوازم مورد نیاز دانش آموزان و دانشجویان از قبیل انواع نوشت افزار، دفتر، کلاسور، مدادرنگی، کیف و جامدادی (همگی از تولیدات داخل کشور) با قیمت مناسب عرضه می‌شود. 

حجت الاسلام حسن زاده تصریح کرد: با توجه به اینکه نوشت‌افزار یکی از کالا‌های اساسی فرهنگی برای گروه سنی کودک، جوانان و نوجوان است و تاثیر بسزایی در شکل‌گیری شخصیت و تعیین سبک زندگی و هویت آن ها ایفا می‌کند، در این نمایشگاه محصولاتی با مضامین مذهبی، شهدا و شخصیت‌های ایرانی به علاقه مندان ارائه شده می‌شود.

وی افزایش سهم نوشت افزار ایرانی و محصولات فرهنگی تولیدات داخلی کشور در سبد خرید خانواده‌ها از مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه دانست و گفت: از اوایل دهه ۹۰ متاسفانه اکثر نوشت افزار‌های کشور وارداتی بود، اما خوشبختانه هم اکنون سهم نوشت افزار ایرانی از ۱۰ درصد به بیش از ۶۰ درصد افزایش یافته است.

حجت الاسلام قلی زاده رئیس سازمان تبلیغات اسلامی زرند هم برپایی نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی را یکی از اقدامات فرهنگی بسیار ارزشمند برای تقویت باور‌های ملی و مذهبی نسل آینده دانست و گفت: دانش آموزان آینده سازان ایران اسلامی هستند که باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان فرهنگی قرار گیرند.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار